- Úvod
- Reklamace, vrácení zboží
VRÁCENÍ/VÝMĚNA ZBOŽÍ
1. Informujte nás prostřednictvím e-mailu: info@ironhorse.cz o vrácení nebo výměně zboží.
2. Pokud chcete zboží vyměnit, napište nám to do emailu, abychom si mohli ověřit dostupnost zboží a rezervovat vám jej.
3. V případě, že vracené zboží je částí objednávky, které náležela doprava zdarma a nebylo Vám tedy účtováno se vrácením části objednávky sníží pod tento limit, jsme oprávněni ponížit vrácenou částku o dopravné, protože nebyla splněna podmínka pro získání výhody dopravného zdarma.
4. V případě výměny za jiné zboží náklady s výměnou zboží nese zákazník.
5. Peníze za zboží zasíláme na bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů.
6. Zboží neposílejte na dobírku. Takové balíky není možné přebrat a automacky jsou odeslány zpět. V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno zpět na náklady zasílajícího.
7. Zbožní nám pošlete na adresu níže:
Sklad IRON HORSE
9. května 879/40
750 02 Přerov
REKLAMACE
Prosíme, informujte nás prostřednictvím e-mailu: info@ironhorse.cz nejlépe s vyfocenou objednávkou a špatnou věcí. Celou situaci prověříme a navrhneme řešení.
Při přebírání zboží u přepravce pečlivě zkontrolujte obsah zásilky. Pokud je balík děravý, promočený, nebo jinak poničený, nepřebírejte ho a neprodleně kontaktujte reklamační oddělení: info@ironhorse.cz (vznikne-li škoda při přepravě zboží, odpovídá za vzniklou škodu dopravce – převzetím se vystavujete možným problémům při reklamaci, případně odstoupení od koupě).
Zboží lze reklamovat dle stávajících platných právních norem. Na veškeré zboží poskytujeme záruku po dobu jeho trvanlivosti - expirace. Kupující je povinen zboží bez zbytečných odkladů prohlédnout a zkontrolovat.